مخاطب خاص


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 2684
:: بازدید سال : 4812
:: بازدید کلی : 41039

RSS

Powered By
loxblog.Com

مخاطب خاص
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 3:57 | بازدید : 455 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

این مثلن خصوصیه کسی نخونه جز همون مخاطب خاصش لطفن :

غلام d@r به d@r

سلام 

عکسی به عنوان روستای خودتون بهمون نشون دادی قبلن خودم به عنوان روستا و محل زندگیم به شما نشون داده بودم . دلیل ، هربار با یه اسم بالا اومدن هربار یک چهره نشون دادن یعنی نمیخوای باچهره واقعیه خودت با من رو در رو بشی . منم سعی کردم بهت احترام بگذارم و بگم قبول نمیدونم شما کی هستی اما چندبار غیر مستقیم گفتم (( من با کسی که نشناسم هم کلام نمی شم )) .

من نوعی که سالها نتونستم خیلی چیزها رو فراموش کنم فکر میکنید حرفهای خودم رو اونم به فاصله 3 روز ، فراموش میکنم ؟؟؟ شما به من گفتید که خودت رو متناسب با مخاطبت تنظیم میکنی ، منم همین کار رو انجام دادم در قبال خود شما . اما یکبار اگر با خود واقعیت با من روبرو میشدی بهتر بود !!! اونوقت صداقت ها به میان بود نه چهره های کاذب و بالطبع دروغ ها . 

با افکار خودت سعی میکنی با من روبرو بشی و بر اساس تفکرات خودت نسبت به واکنش نشون میدی نه بر اساس واقعیت احساسی من . دلیل هم خواسته خودت هست . 

سطح کلام آدم ها باهم فرق داره نوع کلام آدم ها هم همین طور . شیوه بیان افراد براساس جنسیتشون هست و این یعنی اینکه مخاطب همیشه یک جایی بالاخره طرف مقابلش رو خواهد شناخت بعضی در همان چند کلام اول و بعضی هم نه . 

بیشتر افرادی که در فضای مجازی سعی میکنن جنسیت یا واقعیت وجودی خودشون رو پشت اسامی و عکس های کاذب مخفی کنند به واقع شخص، خودش رو فقط گول میزنه ، نه طرف مقابلش رو . مخاطبها  این قدر باهوش هستند که تشخیص بدن طرف مقابلشون کیه اما بنا بر دلایل شخصی و امیال و خواسته های درونی به همکلام بودنشون ادامه میدن تا فردی رو که به عنوان غالب اومده مغلوب کنن ، مفهمومش رو با یک مثال میگم :

آقایی خودش رو خانم جا میزنه و میره داخل گروهای دخترانه ، الان مد شده طرف برای یه دختر خانم کارایی انجام  میده به شرط اینکه اون رو ببره داخل گروه های دخترانه ای که عضوشون هست و میره خودش رو دختر جا میزنه ، این قدر بلبل زبونی میکنه تا با بقیه دوست بشه و از اون جایی که خوب بعد یه مدت به وجودش بقیه عادت میکنن علارغم دونستن جنسیتش واکنشی نشون نمیدن نسبت به بودنش به دودلیل : 

1- همون اعتماد به دوستی که وارد گروهش کرده که این اشتباهه و من در این جور موقع ها سلب اعتماد میکنم نسبت به اون دوست ، چون نیت شخص رو میدونست ولی وارد گروهش کرد و اگر نسبت به اون پسر واکنش نشون ندم یعنی اینکه من خودمم مثل اون دوسته هستم و دوست دارم رفاقت با جنس مخالفم رو ، و خوب وقتی پسره به راحتی با یه واکنش نشون ندادن ما به این موضوع پی ببره خوب معلومه نتیجش دیگه . 

2- همون قضیه قورباغه آرام پز اتفاق میفته یعنی من کاری نسبت به وجود شخص داخل گروه ندارم اما بقیه که دارن و باهاش دوست میشن بالاخره روی منم تاثیر میگذارن و منم میشم مثل اونها و نتایجش بازم مشخصه . اینجاست که شمایی که غالب بودی و حق با شما بود میشی مغلوب .

این مثال همین رویداد داخل محیطای چت و گفتگوست یه جایی دیگه مخاطب با این که طرف مقابلش رو میشناسه ولی با بازی طرف مقابلش بازی میکنه ، این بازی کردن اگر بیماری نباشه ، برای هرکسی یه معنی میده و یه دلیل داره برای خود فرد یا افراد . 

غلام d@r به d@r اینی که من بیام و تا بهت دوتا پیام بدم بدون هیچی سریع بری ، یا اینکه با تندی و خشونت با مخاطبت برخورد کنی یعنی میشناسیش و داری بر اساس تفکرات ذهنی خودت که شناخت معنیشون میکنی واکنش نشون میدی . این همون روانشناسیه که سعی داری گاهی انجامش بدی !!! خخخخخ

کسی که از شنیدن یا حرف زدن واهمه داشته باشه و نقاب به چهره بزنه یعنی از یه چی میترسه 

اون چیزی که ازش ترس داره هرچی میتونه باشه حتی واقعیت درونی خودش !!! 

و هر کی خودش انتخاب میکنه که با چی روبرو بشه و نشه 

بسته به عوامل و امیال و افکار و توانایی های خودش 

برمیگردم به ادامه حرفام : 

ببخشید فکر کنم سکوت کنم بهتره ، بهتر بگم بازم همون لباس افکاری رو تنم میکنم که تو میگی باورش کن 

باور میکنم .

 

 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: